Kom igen, Lena.

Mitt liv känns fantastiskt bra. Är för det mesta lycklig och lever rövare både dag och natt. Jag har börjat studera och det känns lite tokigt ibland, men det känns ändå rätt. Har några fantastiska människor i min nollningsgrupp och i klassen. Det hade jag inte förväntat mig. Tror allt blir lite lättare då.
Under den senaste tiden har jag: lånat Chrilles lya och tänkt låna den ett ganska bra tag till, varit på sittningar, dansat, läst roliga kurslitteraturer, druckit öl, läst tråkiga kurslitteraturer, haft tentor, köpt en lavalampa, ätit finmiddagar, druckit mer öl, skrattat, skaffat glasögon, lekt lekar, diskuterat feminism, kramats, levt på fiskpinnar och makaroner, försökt bli blodgivare, haft skypedejt, pärlat, sett på stand up, druckit rödvin, tvättat, haft fyra veckor praktik och blivit förvånad att nästan en hel termin redan flygit förbi. Hjälp vad tiden går fort. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0