En bra höst.

Det är är redan oktober. Allt bara flyger fram. Trots att årstiden säger att det är höst visade termometern sexton grader igårkväll. För mig gör det ingenting. Det får gärna bli en sådan höst. 
Den senaste tiden har jag bland annat röstat i hopp om en bättre framtid, druckit kaffe, varit på kalas, hängt på Liseberg, käkat finmiddag på stan, haft myskväll, druckit bärs, jobbat och andas. Har faktiskt hunnit med att andas en hel del. 
Jag är nöjd med livet och om åttiofyra dagar flyr jag och tre andra babes landet. Igen. Åh, det ska bli så spännande!
En kväll då Ellen och Elin kom över på måndagsfika. 

En dag då vi hade heldagsdejt i stan. Åkte helix för första gången och kände att jag levde. 


En kväll då vi åt indiskt på världens mysigaste ställe med bland annat denna baben. 


En dag då jag fyndade denna jeansjacka för endast fyrtio rikstaler. 

En kväll då vi lyxade till det på en vanlig onsdag med dessa boys plus päronen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0