Jag borde fylla år varje helg.






(Blommorna, alltså..... <3333)

Har haft en fenomenalt bra tjugorsdag. Tror faktiskt inte att den skulle kunnat bli bättre. Hade strålande sol och en hög av fina vänner i mitt hus. Åt mat, gjorde lekar och tjoade. Jag kan ha tjoat lite för mycket då jag fortfarande är en gnutta hes. Men äsch, vad gör väl det. Jag fick så himla många och fina presenter. Åh, fina fina ni. Vill väl mest fylla år varje helg. 
Efter allt tjoande hos mig drog vi vidare och tjoade på stan. Träffade några fler babes, drack findrinkar och fick födelsedagshångla. #lycka.

Just för tillfälligt är jag hemma och sjuk. Lite mindre fenomenalt det faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0