En hejdundrande sommar.

Har haft en hejdundrande sommar. Trots att jag jobbat mest hela tiden så har jag njutit som bara den. Precis som man ska göra. Så jag är glad. Lite smått redo för hösten också. En bra sådan är jag redo för. 




En kväll då vi åkte hem till en gammal klasskompis och drack vin. Och gjorde lekar!!

En lycklig dag på jobbet. Hurra, liksom. 



Någon gång efter jobbet. Här hade vi det lite för bra.

Någon annan dag efter jobbet. Är totalt värdelös på pussel. Fruktansvärt dålig. 

Någon helg då vi lekte delfiner när vi badade. 


Trullan tatuerade sig och vi firade detta med finmiddag.

En kväll då vi firade mickis! Blev sugna på pizza och vi tvingades åka en mil tills närmsta pizzeria. Och ja, det var värt det.


En vinarekväll hos Hannis. 





Partajade nästan varje dag under Kulturkalaset. Vi hade det väldans bra, trots allt knegande. 

Mitt sommarjobb är över och jag är tillbaka på dagis igen. Känns jättebra. Så som jag saknat dom. Kommer dock sakna innebandyn fruktansvärt mycket. Äsch, får väl börja i korpen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0