walk idiot walk

Min kropp känner sig så fruktansvärt trött. Har sovit fyra timmar inatt. Borde egentligen försöka somna om, men är så dålig på sånt. Då är det lika bra att vara vaken.
Det var förövrigt en helt fenomenal dag igår. Hade ett litet försprång till helgen då alla mina lektioner var inställda igår. Jippi tänkte jag och sov ända tills klockan nio! Hann göra så många viktiga grejer innan mörkret och kvällen tog över. Tex så hann jag baka, läsa en bok, se en film, äta, träna, duscha, pilla mig i naveln, ta en promenad och lite andra oviktiga saker. Efter det åkte jag in till stan och mötte upp tre riddare för att se på the hives! Och oj vad bra dom var!! Stod längst fram och vrålade och svettades. Bästa jag sett live, helt klart! Gick vidare till vasa för att möta upp några fina. Bärsade och åt nachotallrik tills vakten sa att dom stängde. Drog vidare och mötte upp Mari och ett halvt glas rödvin på hagakyrkan. Gick till ett allt för knökat ställe, sprang till en spårvagn och hann med våran lilla förortsbuss. Fick trevligt sällskap på bussen och en ny bandmedlem som redan ska vara med på repet imorgon! (Vet dock inte om hon bara vill åt vårat kafferep... Det återstår att se). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0