mitt tvåtusentolv

Januari
Fick ny mobil. Kiki fyllde sjutton och Frida fyllde arton och vi firade med godaste maten och drack folköl. Räddningstjänst-kursen startade och det var svinkallt ute.
 
Februari
Hade praktik i två veckor på mitt torgs apotek. Ellen var hemma från Bryssel i en vecka. Fortfarande kallt ute.
 
Mars
Krockade nästan med en älg när jag övningskörde. Trotsade kylan och hade skinnjacka mest hela tiden.
 
April
Elin fyllde arton vårar. Var inte närvarande på mattelektionerna. Ville ha lov.
 
Maj
Jag blev arton. Gick på bröllop. Blev sommarvärme och jag var i chock.
 
Juni
Övningskörde mest hela tiden. Började sommarjobba och jag blir helt plötsligt nattuggla.
 
Juli
Sommarjobbade och pluggade körkortsteori på rasterna. Mikaela blir arton. Åkte tåg till Haralds land och sov till halv fem på eftermiddagen.
 
Augusti
David överraskade med ettårs-middag halv två på natten. Åkte utomland. Mari blev arton. Tog äntligen mitt körkort. Var lycklig.
 
September
Hade spexfoto i skolan. Började trean. Började räkna ner dagarna till studenten.
 
Oktober 
Det började bli höst. Elin skaffade körkort. Ellen fyllde arton.
 
November
Hade den coolaste praktiken någonsin på Sahlgrenska. Blev klok. Repade igenom en låt med bandet. Tjuvåt lussekatter.
 
December
Det började snöa. Blev många inlämningar i skolan. Christine fyllde år. Hade mysig julafton utan kalle anka. Åkte skidor över dagen. Avslutar året bra. Redo för nytt år. Hurra!

Kommentarer
Postat av: Ellen

haha åh bästa årsresumén. Att jag var hemma hippsomhapp det kommer jag knappt ihåg. Nu är det bara till att skapa ännu bättre händelser. Typ bli svinkända med bandet i Japan. Vi kör på det. Puss

2013-01-02 @ 12:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0