ENERGIFYLLD.

Alltså wää, att man aldrig lär sig att framkameran suger.
Stiliga!
Åt choklad, potatis och skagenröra tillsammans. Det blev succé!
 
Hej!
Har haft en väldigt bra dag idag. Får man ens ha det dagen efter nyårsafton? Är nästan en oskriven regel att man ska vara bakis och spy hela nyårsdagen. Men jag har mått bra. Gick dock inte upp ur sängen förän halv tre. Men det gör inget hälsar mitt samvete. Hade för övrigt en mycket bra nyårsafton också för den delen. Startade kvällen hemma hos Hanna med några riktiga festpinglor. Det bjöds på trerätters, hallonbål och frågesport. Riktigt trevligt. Sedan rullade jag och ungefär halva gänget till min förort där det bjöds på kalas hemma hos lilja! Dansade ful(l)dans och sjung falskt ungefär hela kvällen. Räknade ner sekunderna till tolvslaget och helt plötsligt stod vi alla i världens champangeregn. Såg på massa fina raketer och kysstes. Min röst försvann i samma veva, men är i stort sätt återfunnen idag! Men det var en bra start på det nya året. Tror vi rensade hela huset på mat då alla blev hungriga exakt samtidigt. Jag var pigg och energifylld hela kvällen. Det händer mig aldrig! Så det var kul.
Tog en timme att gå till busshållplatsen och vi tajmade nästan perfekt sista bussen hem. Tur. Jag och David försökte lifta till hållplatsen men ingen stannade. Men äsch, det gjorde ingenting. Vi hade trevligt ändå. Träffade Ellen på bussen och delade hemligheter. Kom sedan hem och somnade efter klockan fem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0