mysmånaden

Äntligen. Mysmånaden är här. Dom senaste dagarna har bjudit på musikal, dans, kyrkbesök, kärt återseende, galenskap, pepparkaksbak, förvirring, träningsvärk och storm. Väldigt mycket storm. Tror huset mitt ska blåsa iväg. Får se imorgon helt enkelt. Håller väl mest tummarna att det står kvar. 
Häromdagen hittade jag och min bror vårat gamla Playstation 1. Jag var så dålig, trots att jag fick ha den bästa kontrollen hela tiden.
När det blev några minus ute förvandlades vårat uterum till något speciellt. 
Hjälpt denna baben med ett flyttstäd i storstaden.
Jag och mamma var på operan förra veckan och åt trerätters och såg på en sådan bra musikal! Borde man göra oftare.
Efter en liten allt för tokig lördag och endast tre timmar sömn spenderades första advent på bästa möjliga sätt - i kyrkan. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0