hurra, hurra

Tjugoandra december. Känns mest som vår ute. Konstigt nog. Lider väl lite med alla barn som inte får ha snö på julafton. Jag tycker faktiskt det är rätt skönt med åtta plusgrader, om man få säga det. 

Förra veckan överraskade min kära mor hela familjen med en resa till Teneriffa och vips var vi i paradiset bland sol, värme och paraplydrinkar. Levde mest livet, för en vecka. Sedan har jag även jobbat på min favoritförskola, käkat praliner, dansat, klippt håret, skrattat, tänkt på framtiden, svettats, varit på inflyttningsfest, slängt i mig en halv special, träffat tomten, sovit länge och slagit in julklappar. Längtar mest till januari. Om endast nittondagar lämnar jag sveariket. Sjukt. 

Mari var hemma i gbg och jag bjöd över fredsbarnen på lax. Galet snygga.

Livet, alltså. 
Jag och mamsen firade till det rejält när sista sprutan äntligen var avklarad. Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0