En sådan där sammanfattning

Kändes som det var ett tag sedan jag visade upp mitt liv här. Och det var det, närmare bestämt en hel månad. På drygt trettio dagar kan mycket hända. Som tex att jag åkt utomlands en vecka med några härliga. Hade det fruktansvärt bra och varmt. Kom sedan hem till höst och skola. Har lite ångest att jag inte varit på en enda matte C lektion ännu. Men den ångesten förskjuter jag tills tisdag, då det står matematik på mitt schema. Har även varit på klassresa. Hamnade på knarrholmen bland skabbstugor och lekar. Men det var väldigt kul. Bättre än förväntat faktiskt. Jag har också klarat ett teoriprov och en uppkörning galant på första försöket. Firade rejält med att vara nykter på en insparksfest. Fett värt om någon skulle fråga mig. Har också hamnat fruktansvärt fel när jag för första gången körde helt ensam. Men det gjorde inget. Jag hittade tillslut hem. 

Och PANG så fick vi se lite semesterbilder. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0