dinosaurietjejen och company

Hej.
Har haft en mycket bra vecka. I sju dagar har jag dansat på rosor och tyckt att skolan varit helt okej. Klarade dock inte riktigt av den där svåra matten så jag bytte helt enkelt till spanska. Och åh så kul det är! Gillar den lilla spanskagruppen som nu är på tre personer. Dock är jag sämst. Men det är helt okej, det gör inget. I fredags var det också en väldigt bra dag. Åkte hem till Frida efter skolan och fick lära mig göra pasta carbonara av henne och Mickis. Dom kan det där. Sedan kom även Kiki, Elin och Saga. Hade det väldans trevligt och dansade oss ut på stan. Åh, hade det så kul. Nästan hela högen åkte sedan hem till Kristina och tiggde mat och sovplats. Smög oss ut på morgonkvisten och fnissade hela bussresan hem, Elin och jag. Men det får man göra. Vår bästa tid är nu, som någon känd artist hade sagt.
 
 
En dag i skolan då vi hade spexfoto! Snygga
Älskar min hand här. Känner mig lite som en dinosaurie. 
Ha det fint, för det ska jag ha
 

Kommentarer
Postat av: elin

hahahhahahaha e det mitt fuckface? ja det är det

2012-10-03 @ 14:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0