Nej nej, inget för mig.

Fan. Hatar allt som har med elektronik att göra. Har precis gjort fint och fixat massa bilder och text om mitt liv, och så försvinner allt. Orkar inte. Är nog för trött för detta egentligen. Äsch då, det får bli bilderna och så skiter vi i texten.
Puss hej, kyss en gla' tjej.
Har hunnit träffa Ellen!! Åh, kan kanppt vänta tills du är hemma i svearikets land igen!
Galet snygg. Orkar inte.
Coolaste Mari!
Jag fick fint hår en kväll då fredsbarnen var med varandra. Var lycklig och glad.
En annan dag då Mari och Ellen bakat en lördagsmorgon för någon vecka sedan.
Elin diskar för första gången i sitt liv. Hurra hurra!
Gal1.
En fika med björnligan. Har pratat hål i varandras öron hur våra praktiker varit. Hääärligt!!
Våran första mattelektion efter en månads uppehåll med lov och sånt där. Fattar ingenting nu. Fan. Brudarna som tycker det är roligare med speglarna i klassrummet än genomgång på tavlan. Åh, matte C - here we come!!
(Var tvungen. Är nog lite övertrött. Godnatt mina kära)

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahahha. bästa

2012-03-06 @ 09:37:33
Postat av: ellen

Himla bra fikahäng vi hade på lovet! Puss, saknar digggg

2012-03-06 @ 09:44:43
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0