kom, kom, kom, vår, vår, vår

På våran brandstege utanför klassrummet. Bästa solplatsen. Jag skämtar inte.
Sitter just nu ihopkurad under ett väldigt varmt täcke och njuter av livet. Så som man gör ibland. Jag och alla andra göteborgare är nog lika lyckliga för vårat fina vår väder. Invigde en allt för sliten och gammal skinnjacka igår och hoppas på att vädret fortsätter var bra! (Typiskt svenskt att prata om vädret, men det får vara okej) Igår var jag, björnligan minus frida, mister mörck och Linnea på Elin och Davids konsert. Åh, är så stolt över dom! Så jädrans bra. Fjäskade till mig skjuts och tog med mig förortsbarnen i bilen. Vädret fortsätter vara bra (och jag fortsätter vara svensk) även idag! Och idag har jag vaknat sent, pluggat, tränat och jobbat. Känner mig som en mogen kvinna. Imorgon är en lång och tråkig dag i skolan. Är inte alls sugen på en sådan dag. Men jaja, sen är det ju fredag. Då slutar jag innan ett och ska på teater med min käraste. Ska bli myz.
Tack och hej. Godnatt ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0