gillar ju inte ägg och broccoli.

Hej.
Det är två saker som gör mig motiverad i skolan nu förtiden. Ett: om vädret är bra och fint plus håller sig så hela dagen. Även när man kommer hem. Två: När helgen är nära eller om något bra lov är nära. Typ som påsklovet.
Det är endast nio dagar kvar i skolan tills den lyckan inträffar. Åh, känns så fruktansvärt bra. Och om tre veckor är Elin arton. Blir lite rädd. Men samtidigt glad. För din skull, lille nisse.
På onsdag ska jag kunna presentera hela mitt liv på teckenspråk. Känns galet (svårt).
I lördags hemma hos Jennie. Svullen och röd. Skönt ändå. Mikaela den puman är snygg.
En dag i skolan. Happy happy happy!
image description
Idag gick vi en mil. Hurtigt och varmt.
Jag har tappat mitt immunförsvar någonstans och kan inte hitta det. Sitter här med mesfeber och näsdukar upp till hakan. Men inte stoppar detta mig! Nej nej, sa denna tjej.
Nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0