Det är ni som är skum.

Har precis klippt av mina två festivalarmband från min nu ensamma höger handled. Men det var nog på tiden. Så det får vara okej. Börjar mitt sommarjobb imorgon. Känns bra att tjäna lite pengar liksom. Innan jobbet ska jag till körskolan också. Herre gud, vad hände med mitt liv egentligen? Och hur det går med körkortet undrar ni. Motsatsen till bra skulle jag kalla det. Usch, det är så fruktansvärt svårt. Gjorde i alla fall halkan i torsdag. Körde alldels för fort och misslyckades totalt, så som det är meningen. Så jag blev godkänd. Åh, skönt.
image description
Någon dag då jag och David skulle på bio. Fastnade på en lekplats och fick sedan skynda oss till bion.
Har även firat midsommar som bara den! Hade sådan beslutångest vart jag egentligen skulle vara. Blev tillsist hos Axel med några från högstadiet. Blev en väldigt trevlig kväll. Åt god middag plus efterätt och sjung falskt till olika snapsvisor.
image description
Jag och David förfestade med en ananasburk.
image description
Fina Elin innan maten.
image description
image description
Yeah. Bra bilder. Glada var vi i alla fall.
Skulle avsluta kvällen hos Ellen med några fina. Men ja, min kropp ville bara sova. Ni får ursäkta mig. Ibland blir man ju bara lite för trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0