tuffaste bruden i stan.

Man kan säga att mitt jullov slutar här och nu. Trots att jag börjar skolan på tisdag måste jag plugga som satan i gatan imorgon. Just därför kommer sista dagen på lovet inte kännas som ett lov. Men jaja, det är imorgon det! Lovet har förövrigt vara bra och fint. Blev ett otroligt lyckat nyår och bra start på detta året. Så som alla säger, liksom. Men jag menar faktiskt det. Mitt nyårslöfte är att jag ska bli blodgivare. Märkvärdigare än så är det faktiskt inte. En mycket bra grej att bli, om man frågar mig.
Igår firade björnligan Kristian och Frida som precis fyllt sjutton och arton. Åt som tusiken, badade badtunna, drack lättöl och spelade spel ungefär hela natten. Skrattade så magmusklerna fick en veckas träning. Skönt och tack säger nog magen. Och jag.
Förut idag, efter jag kom hem från Cehås fina ö, kollade jag och pappa på massor med gamla kort från min farmor. Vi skrattade så vi grät när vi hittade gamla kärleksbrev där bland alla korten. Breven var från mamma som beskrev sig själv som tuffaste bruden i stan när hon hade åkt moppe. Det var även fullt med målade puss-munnar på breven. Haha ja, man undrar ju om hon verkligen var tuffaste bruden i stan....
Puss hej.
Hemma hos Mari någon kväll och färgade hennes hår!
Tycker du är lik hon där tjejen i submarine filmen. Jackan kanske gör rätt mycket. Men du är snygg.
Fikade en väldigt god fika hos Ellen. Fick lära mig två roliga leker och vi spelade instrument.
Snyggaste björnarna ever. Plus Mickis och kiki då. Dock känns det som jag hade blivit hotad till livet om andra bilder råkar komma upp. Jahahaja. Finaste kvällen på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0