take only what you need from it.

Känns som jag glömmer av mitt liv ibland. Dom där vardags grejerna som man borde ta hand om mer här i livet. Så som ta en promenad med dom nära och kära som bara bor runt hörnet. Eller skriva meters långa brev till den snyggaste bruden i Bryssel. Eller bara ringa till David och säga hur mycket jag tycker om honom. Eller bara lägga upp någon fin dubbelhaks-bild i björnligan loggen. Vill att det normala livet kommer tillbaka. Orkar inte allt som har med skolan att göra. Döööö.
Såhär fint var det på bron när jag åkte hem från skolan igår. Tog med mig Mickisen hem och hon klippte mina slitna toppar och vi hade världens längsta sovmorgon då vi började halv tolv idag.
Hade våran tredje räddningstjänst lektion idag. Kallt, men väldigt kul. Fick sitta i en brandbil och koppla ihop massa vattenslangar. Nästa vecka ska vi släcka brinnande dockor. Fan. Kommer ju att dö.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fini <3 Om två veckor kommer jag. Dock en vecka efter ert lov, men vi måste verkligen ta en mysig fika och prata tills våra käkar hänger löst. Puss

2012-02-01 @ 11:49:31
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0