Familjefest med glass & kaffe.

Lite bilder från min helg då vi var hemma hos Fridis och dansa rövarna av oss för att fira att Frida fyllt arton. Hurra hurra! Tyvärr har jag nästan inga kort från kvällen, men ey, tror det är ett tecken på att vi hade trevligt som tusan. Spenderade lördagsmorgonen på bästaste pizzerian med David, gottgott sa vi och slevade i oss. Skildes åt och jag åkte till Elin och hade myskväll då även Mari kom senare på kvällen. Pratade en sväng med Ellen på telefon och fick höra om hennes liv i brysselkålens land. Kul, mycket kul! Igår skulle jag även gymma men det slutade med att jag åt glass i mängder istället. Jupp, tjockt och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0