Luften är ju fri, inte sant?

Sitter här, rätt äcklig och trött i min finaste sovtröja. Är nästan kriminellt att lägga sig vid denna tid när det är lov. Men är man trött så är man. Nöden har ingen lag, som man säger. Sportlovet rullar på bra. Bakat tårta med björnligan tex. Mycket trevligt att ha tårta utan någon speciellt anledning. Det var fest de! Har även varit alla hjärtans dag runt om här i världen. Som om någon skulle missat, hehe. Vet inte riktigt vad det innebär eller vad man egentligen ska göra som ett par eller som singel. Jag och David spelade i alla fall trummor i ungefär hundratjugotre timmar, åt fruktsallad, spelade gitarr och kollade på dexter. Fick även en mycket vacker kaffemugg som jag ska ha i skolan så jag inte somnar på de sena lektionerna. Vi köpte även blommor till mamma och pappa för att göra dom lite glada. Egentligen tycker jag nog bara denna "högtid" är töntig. Trots mina åsikter vill jag nog ändå ha ett barn som heter Valentin. Orkar inte med mig själv nu. Jajajaa.
Badass.

Sista bilden är från idag då jag och Elin var i stan och busad. Folk hade nog viljat vara våra vänner ibland. Speciellt när laktosen spökar<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3333333 //från Bryssel

2012-02-17 @ 09:03:20
Postat av: mmmari

sista bilden åh <3

2012-02-18 @ 10:21:56
Postat av: KIKI-snus

"Laktosen spökar" ....... Sket ni ner er? :(

2012-02-21 @ 20:29:30
URL: http://KIKI-snus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0