den där förbjudna mappen,







Vill ha tillbaks ladan och sådana här rep. Tycker vi kan start om igen. Hade varit väldigt fint. Och kul.
Haft världens chillaste vecka och knappt varit i skolan alls. Skönt, mycket skönt. Idag var klassen på medicinhistoriska museet. Riktigt intressant faktiskt, om tönten här får tycka det. Sedan skulle vi har teckenspråk men vår, ursäkta mig, fittskola har tydligen ingen lärare för det. Jävligt synd. Hade varit roligt att starta igång. Men men, björnligan lunchade på stan istället och såg allmänt söta ut. Som vanligt, liksom. Sedan hängde jag, Frida och Cehå på myrorna. Efter det skuttade vi till Frida och färgade hennes hår. Väldigt fint. Åkte hem i Christines pappas coola bil, status på oss! Trummade lite på trumlektionen och trummade över tiden med sju minuter. Stackars pöjk som var efter mig. Menmen, kul för mig och mindre kul för han. Happyface!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Ellen

ret heftiga endå

2011-09-15 @ 20:08:34
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0