tjugo franska pussar


Kristina och Hugisen


Mums. Ja.

Hejhopp. Här sitter jag i min ensamhet och gurglar någon flourgrej som är super stark. Får tårar i ögonen till och med, så stark är den! Ja. Så intressant är mitt liv just precis nu. Min helg har varit väldigt bra och allt det där. Var med David i fredags och firade lite att jag inte skulle upp tidigt nästa dag och jobba. Hurra hurra. Skönt och bra. Kollade på kvarteret skatan och skrattade i mängder. Och igår hade björnligan tacokväll som var väldigt mysigt. För att vara lite extra coola lekte vi även lekar och kände oss som riktiga tonåringar! Typ. Höhö. Skuttade sedan vidare hem till min förort och gäspade nästan så mycket så mina käkar hoppade ur led. Mys. Vaknade vid nio imorse och kände mig fruktansvärt värdelös. Jag som skulle sova länge idag. Nähäpp. Men jaja. Någon måste ju vara värdenlös och det får väl bli jag. Är ju typ den tiden i månaden nu. Är väl lika bäst. Eller lika bra som det egentligen heter. Men ska fortsätta gurgla tills jag är utanför tandläkaren imorgon. Så tandis tanten är glad när man kommer dit. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0