Vi spelade ju aldrig game boy i torsdags, min kära!

Sitter och tänker lite på livet, så som man brukar gör dagen efter gårdagns dag. Mitt skrubbsår på vänsterknät och min fläskläpp undrar om jag var så bad as och var med i slagsmål. Känns nästan så. Tyvärr fick jag skrubbsåret när jag och David halvsprang mot mcdonald's. Inte så bad as det inte. Mer tjockt. Men jaja, det var stängt ändå. Så mycket möda för ingenting. Gjorde inbrott i Davids hus, åt typ världens godaste lasagne och somnade sent. För övrigt var det väldigt trevligt hos Jennie igår! Lite för trevligt kanske. Mitt rum skulle ha städats idag men det ser fortfarande ut som någon har sprängt en ko här. Men det gör inget. Jag skulle även ha pluggat på alla prov som vi har. Men äsch! Det där fixar sig. Ska fortsätta spela game boy och försöka klara björnbossen. Den är typ äckligt svår. Den som klarar den borde typ få nobelpris i litteratur. Ja. Så svår är den.
Puss.

Ja. Nästan som man blir lite arg när det inte går.

Vi missade bussen och där med tåget så vi köpte nötter (nytter) och orangea drickor och traskade lite fint till tågstationen. Hejahejaheja!


Kommentarer
Postat av: elin

och lämnade mig ensam

2011-10-03 @ 16:05:05
Postat av: Anonym

Jag har bett om ursäkt... Jag ska förska göra dig glad igen. Jag kanske kan bjuda på en fika någon dag i veckan. Förlåt igen, min gode vän.

2011-10-03 @ 18:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0