Eeey bitches, detta är mitt femhundrade inlägg. Hallå eller, vad hände här?!

Har precis fixat en så kallade spellista på spotify. Känner mig lite stolt med trettiosex låtar. Dock är det väl bara gamla låtar, men hey, dom är också bra! Så det gör inget. Idag har jag och Elin lunchat på stan. Ja. Det gjorde vi verkligen. Sedan har vi skuttat runt bland alla möjliga affärer och letat skor plus strumpor tills Elins konsert imorgon, iiiiie vad kul det ska bli att se! Vi hittade (Eller ah, Elin hittade) både skor och strumpor. Hurra! Åkte bussen hem tillsammans med Mari där vi lärde oss teckenspråk och pratade om nian. Känns lite som det lika gärna skulle kunna vara igår vi var så små. Men icke sa nicke. Skönt, faktiskt.
Om mindre än två veckor kommer Ellen hem till Sverige och hälsar på igen. Då blir vi så lyckliga som dom två måsarna är på bilden. Hurrrra!!!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Blir innerligt glad när jag ser uppdatering!!! Åh. Jag kommer hem om 6 dagar!!! Torsdag kväll. Saknar dig som en katt på havet saknar land. Typ. Något sådant. Något med stor saknad i alla fall... Tror katten definierar det som stor saknad. Vi bestämmer det. PUSSSS

2011-10-21 @ 07:49:14
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0