Precis så jag tänker i höstmörkret.

Hej. Rubriken låter lite pervers kanske, men det är inget sånt jag menar. Inget sånt där innan giftemål! Nej då, men det jag menar är bara att alla blir så deppiga kring hösten. Det är ju jätteonödigt att bli deppig bara för att en ny årstid kommer till vårt lilla land. Nä usch. Jag orkar inte var deppig för den där skiten. Det är ju nu det är tillåtet att gosa ner sig framför tusentals filmer, dricka olaglit många koppar kaffe varje dag (Inte te. Te är för töntar. Kaffe skare va!), vara innomhus (trots att jag är ett utebarn, för visst var det så Elin?), bada i tjockiströjer plus raggsockar och att från samma säng lyssna till samma regn. Och japp. Där fick man med Håkan också. Äsch, nu slutar jag. 
Är nog bara kär.


I fredags var björnligan på ljus i Alingsås. Mycket trevligt om jag får säga det själv! Åt på något gott thaiställe (namnamnam) och fortsatte kvällen på typ världens mysigast café. Där stannade vi i några timmar och köpte upp ungefär halva affären. Namnamnam på det med.

Sista bilden får visa hur min lördag var. Spenderade den med Elin och David. (Även vi tre på bilden också. Ja. Om ingen ser det) Jag och David var på maxi i typ en timme och shoppade för fullt. Fick bli massa frukt och karameller. Tro inte att vi är nyttiga här inte! Sedan traskade Elin över och vi tre skuttade runt i mitt hus. Eller ah, sociala jag somnade strax efter klockan slått elva. Vi som skulle lösa korsord och allt. Jaja. Får bli nästa lördag!

Puss och hej.


Kommentarer
Postat av: Elin

haha utebarnsfjant. jag älskar hösten dock. ha!

2011-10-11 @ 14:28:53
Postat av: Anna

Det är ju de jag försöker förklara i denna långa text... Höst är fint.

2011-10-11 @ 23:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0