Dricker te och pratar högt på finska.

Hej. Jag är ju så dålig på att skriva några rader här. Borde bli bättre på det. ja, det borde jag verkligen.
I fredags slutade jag klockan ett istället för fyra. Hurra tänkte björnligan och firade detta trevliga på gymmet. Mötte upp Elin i staden och åkte hem till mig. Vi gick till willys och köpte allt som behövs när man ska se på idol hela kvällen. Gick hem. Fick besök av David som hoppade på oss två i soffan. Hm... Ja. Sen ville vi leka narnia och sitta i min garderob. Men vi glömde av det. Fan. Får bli någon annan gång. Somnade ungefär tre minuter efter Elin lämnade huset. Snark. Ja. Vaknade tidigt på lördagen, skuttade till jobbet, skuttade hem, åt lite på David, lämnade han på busshållplatsen och åkter sedan super snabbt till Ellen!! Ja, fy satan vad jag saknat den där snyggingen! Åt tigerkaka och drack kaffe med bandet. Skrattade och fick höra vad som hände på slottet. Låter ju alldeles alldeles underbart! Lekte superhjälte och flög runt lite när Ellen spelade bas och Mari gitarr. Sedan lämnade vi över Ellen till Tove och gick hem till Elin. Åt tacos som tusan och lekte lite kommunist i Elins rum. Sedan var jag femton igen och åkte moppen hem till mig. Var med David och spelade sällskapsspel plus playstation 1! Orkar inte hur överlycklig jag var när pojken visste hur man kopplande in det till tvn. Jag vann faktiskt nästan. Nästa morgon vaknade jag och David vid nio (I huvudet var klockan faktiskt tio!!) och blev bjudna på frukos hos Elin. Mycket trevligt. Kollade på kort när Elin var liten och lekte blindblock.
Ja. Det var min helg det. Nu ska jag dejta björnligan på gymmet och sedan hem till Frodo och leta efter den gyllende ringen!
Puss.
Om det är okej Mari så snor jag dina fina bilder. Förlåt och tack.
9
Maris bilder plus Mari i Ellens rum.
1
Man blir ju bara lycklig att man får vara din vän.
3
Elin och jag.
annasuperhjälte2
Sjung om superhjältens lyckliga dag!

Kommentarer
Postat av: Mari

du er min superhjelte. Heller hur hulken.

(känner mig som en copy cat nu, grön tröja, hår och händer)

Puss vi borde ses snart. Döda lite salamandrar.

2011-10-31 @ 17:21:42
Postat av: ellen

Haha. Alltså gosigaste bilden? Svar: Ja. Så himlahimla fint att få se dig igen. Du är lite sådär bäst. Puss

2011-11-02 @ 00:04:19
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: KIKI-snus

ÅH, vilka fina bilder!!

2011-11-02 @ 20:45:20
URL: http://KIKI-snus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0