Man skulle kunna kalla oss pensionärer.

Har egentligen inget vettigt att meddela. Det roliga och intressanta som hänt denna vecka är bara att jag och Elin har firat åtta år som bästisar. Egentligen är det inget bara här inte! Jävligt coolt om man frågar mig. Vi har ju typ gjort allt tillsammans. Så som; hängt på biltak när vi var nio, åkt dubbelpulka i den farligaste backen ever, hoppat studsmatta med lort-linus, jagat småpojkar med krattor, haft samma leende på skolfotot i fyran, ätit tonvis med popcorn, skrattat så gudarna borde älska oss för evigt, spelat fotboll och hockey tv-spel hemma hos dig, berättat hemligheter på vårat hemliga ställe, bakat olagligt många chokladbollar, spelat i smyg på din 1700-tals fiol, åkt skidor, blivit jagade av en älg, försökt vara bäst på fotbollen, fuskat i alla sällskapsspel, varit ute-barn, brottats så jag fått en fläskläpp, pratat bort för många hockeymatcher, skuttat på festival, druckit oss redlöst berusade, dansat rövarna av oss, pratat politik, lekt psykologer, haft tusentals filmkvällar, skämt ut oss i stan, knäckt våra ryggar, pratat i telefon i timmar och suttit på våran favoritplats på Paprika och skrattat åt tanterna i glasskiosken. Ja du, åtta år går så fruktansvärt snabbt. Bättre brud än du för man leta efter ♥

Idag skulle jag behövt plugga. Det slutade med att någon limmade fast mig framför datorn. Så ja, nu sitter jag fast här. Men äcsh! Imorgon går planet till London, pappa blir femtio och jag är lyckligare än någonsin.
Tack gud.
Puss.


Då vi var kriminella. Det var tider.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är så glad för du är hos mig

du fångar mig med varje lek

och vad som helst kan alltid hända

för i vår dröm är allting smek

jag kramar dig igenom rymden

du strålar gul, jag skrattar blå

och vi följs åt i evigheter

en glittervind som är vi två



Du och jag är miraklet här

du och jag är miraklet här

du och jag är miraklet här

du och jag är miraklet



Jag föds i varje blick du ger mig

jag ger dig allt, du ger mig mer

du ler så varmt åt mina tankar

sen den där dagen då ja sa hej



Du och jag är miraklet här

du och jag är miraklet här

du och jag är miraklet här

du och jag är miraklet



miraklet



Du och jag är miraklet här

du och jag är miraklet här

du och jag är miraklet här

du och jag är miraklet



åååååååh. du är bäst. du är det finaste gjort på kött och blod. allt annat med iofs. så mycket mer ståhej kommer vi stå i. ser fram emot de kommande åren med dig mer än vad jesus kände sårad av judas <3

2011-11-20 @ 10:30:00
Postat av: elin

förresten. kan inte sluta tänka på dina grodben på bilden haha åååååh bästa

2011-11-20 @ 12:37:13
Postat av: Mari

HAHAHAAHHAHAHAHAHA jag älskar er bajsbarn! bäääääst

2011-11-20 @ 13:58:05
Postat av: Ellen

alltså, måste meddela att jag skrattade högt. Men, när pratade ni politik egentligen? Finaste paret är ni i alla fall. Puss. saknar er himlans mycket.

2011-11-24 @ 11:50:10
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0