Vi två, 17 år.

Ja hej. Då var man sjutton nu då. En rätt meningslös ålder faktiskt. Men jaja, det finns många låtar som handlar om 17år, det är ju fint. Jag fick stockar och örhängen av Björnligan. Tack och puss på er. Fick även massa örhängen av familjen (mamma gillar att jag äntligen är så tjejig) Familjen hade även beställt en sån one piece. En svart (och svår). Men jag gillar det. Sjutton är nog en sådan ålder. Åt grillat, trots att det regna! Det var väldigt gott och bra idé från min sida, hihi. Sen blir det släktkalas på söndag, så ska visst få pengar då. Så fjompigt det där med släktkalas när man inte har någon släkt. men jajajaja :)) 
Tack för en fin födelsedag!
Pussar och kramar.

Kiki-snusk på våran fina balkong som man får vara på :)

Kiki och jag. Jag är iaf söt. Så ingen kan säga något.

Fint att bo i stan.

Herr Anttila spelning i fredags!




Såhär fint var det igår på min och Elins promenad. Ja, man blir ju bara glad.

Elin, min underbara vän :)

Miiiis!

Jag älskar Mickis fina ögon, så äntligen fick jag ta ett kort :))

Godnatt världen!!

Kommentarer
Postat av: Elin

jag bara äääälskar din blogg, snygging! om det är okej då? hört att du inte är sån. men fint. Våran promenad ägde sönder och hooppas din födelsedag var beeest. PUSS

2011-05-18 @ 16:01:09
Postat av: ellen

fint med födelsedagar!! och att jag fick komma dagen efter o bli bjuden på tacos. Hihi. Lyx! Puss på dig going<3

2011-05-19 @ 18:42:13
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0