Inga sneakers i våran lokal, här får det bara vara rikemansbarn.

Tjohopp. Jag hoppas alla trevliga människor mår bra. Om ni ej är trevliga så gör det inget om ni inte mår bra. Man förtjänar knappt att må bra då. Ja, så tycker jag :) Men jag är rätt trevlig av mig, i alla fall ibland, och jag mår finfint! Nästan lite sådär olaglit bra mår jag. Fnissfniss. Har inte gjort ett piss i skolan idag. Yppeligt trevligt och skönt faktiskt. Eller vi har ju trots allt gjort HLR, hjärt och lungräddnings grejer. Det var riktigt roligt och björnligan kunde inte sluta skratta åt MiniAnne. Man borde nästan bli kompis med henne. I alla fall bli vänner på facebook(<3). Men har nu ett intyg att jag kan sånt där HLR. Känner mig lite stolt.
På onsdag är tanken att lite folk ska kolla på Petter och September på Liseberg och sedan grilla i slottsskogen. Har hört att vädret ska vara toppen så kan ju kanppt bli bättre. Ja, så tycket jag :) ihih.
Puss.

Mickis och MiniAnn :)

Miiiis.

Älskar den där mobilen man fick med :)

Jag diggar även vårat moderna klassrum.

Var även på världens finaste bröllop i helgen. Det var jättefint och väldigt kul att träffa så mycket släkt :) Mycket mer än så behövs inte nämnas. Förutom att jag visst såg väldigt gammal ut. HIHIH.

Kusinvitamin!

Och nej, det går inte att få bilden mindre. Har förstökt länge nog nu, haha. Men jajaj.  Godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: KIKI-snus

FÖRLÅT MEN VEM FAN ÄR SNYGG&COOL_BRUD_94@FOXYLADYBRÖLOPP.COM?

2011-05-30 @ 23:01:15
URL: http://KIKI-snus.devote.se
Postat av: fridisen

heeej sexysnygg anna...

2011-06-01 @ 14:17:08
Postat av: Kp

Vad heter låten med texten i din rubrik?

2011-06-23 @ 13:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0