brinn pengar brinn.

Tjohej. Idag är det tredje maj. Min fina farfars födelsedag. Exakt för två år sedan var du och farmor här och firade både din och min födelsedag. Då var det solsken och världens härligaste väder. Idag har det snöat och varit grå himmel nästan hela dagen. Väldigt konstigt det dära. Om man kan läsa bloggar i himlen så vill jag bara säga att jag saknar dig och farmor. Lite för mycket ibland.
Jag har egentligen inget vettigt att säga. Mötte David i stan idag och var väldigt avundsjuk på att han var neger. Ledsen gubbe på mig... Fnissfniss. Jag köpte en ljusrosa klänning  tills kusinens bröllop. Mitt tredje rosa plagg i min garderob nu. Känner mig väldigt tjejig. Imorgon ska jag vara ännu mer tjejigare och köpa örhängen. Ja. Så får det bli. Sedan ska jag och några vänner se på En fetare konsert som Mari ska var med i. Ska bli väldigt kul. Längtat sedan vintras. Väldigt spännande.
Puss.

Finfisar,

Hiihiih. Vi har fortfarande ingen dörr på ladan så man får ta kort :) (Har kort på hela bandet när de kissar, men vet inte riktigt om jag vågar visa dom. Kanske någon blir ledsen. kanske..)

Kommentarer
Postat av: elin

Just nu har jag fastnad vid din blogg ist för att komma iväg till skolan....igen. Du är alltför fin. Love u. Hahaha älskar att kissa där, som en befrielse!

2011-05-04 @ 06:46:23
Postat av: Mari

Jag älskar ladan. Kommer sakna våra rep!

sentimental tjej som lyssnar på hästpojken?

toautandörr<3



Jag tror man kan det. Läsa bloggar från himmelen. Gud måste ju vara modern för i allt liksom. <3

vi ses ilväll

2011-05-04 @ 07:47:08
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0