Man must dance. Yeah.

Datorn är inte på min sida idag. Men jaja. Det var ju inte nationellaprovet heller för den delen. Bilder från repet i fredags, på färjan till Cehå i lördags och solning med Mickis vid hjultomten i söndags.



Gal1 snygg!


En Elin, en tvättmaskin, en gitarr och en toalett utan dörr. Så fint.

Gangstrar.



Repade fram till ett tiden och tog bussen hem med hela gänget. Nu är så coola, mitt frächsiga band.


On the färja till öckerö. Myckert vackert.



Glömde liksom av kameran hos Cehå. Där tjockade vi oss (som vanlig) och badade badtunna. Yppeligt mysigt.



Jag och Mickis skrattade åt mannen som ville vara med på kort. Ja, han var allt snel.

Hittade min kamera som jag inte använt sedan Arvika. Fint. Ja. Så säger vi. Orkar ej med mig själv nu. Ja. Precis.
Puss.

Kommentarer
Postat av: mikaela

coola killen <3

fina bilder! MYYYS I BADTUNNAN

2011-05-10 @ 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0