Till dig, min vän.

Tjohej Elin! Du ville att jag skulle skriva några rader, så då tänkte jag att jag gör det. Mest för att vara snäll och att du ska vara lite glad. I fredags var det en ganska intressant dag. Stod i två timmars kö för att komma in på liseberg och se Veronica Maggio. Blev bara att vi såg tre låtar. Men ja, det gjorde inget. Hon var väldigt cool och vi stod väldigt långt bak. Skuttade långsamt ut igen och fortsatte skutta till näckrosdammen. Där var det en spontan fest som alla var bjudna på. Var mest med Elin och hennes vänner. Har filmat Elin när hon sjunger och är på väldigt bra humör. Jag skrattar och tycker hon är söt på samma gång. Sedan vet jag inte riktigt vad vi gjorde. Åkte hem. Typ. Kom hemma tre timmar innan jag skulle upp till bollekisen. Var ju knappt någon idé att sova. Men äsch, jag sov ändå (buus). Släktkalas på eftermiddagen och sedan hem till kiki-snus med björnligan plus Simon. Väldigt trevligt. Blev att vi vräkte i oss tacos och sprang runt i Kikis lägenhet. Eller ah, mest dom andra ungarna. Jag somnade så sent som vid tolv. 
Hejdå.

Blev ett kort i fredags. Och på det här. Ja, man undrar ja.

Och samma med denna bild. Ja, man undrar ju..

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, du gosige! Tack, nu kommer jag somna fint. Fredagen var cool ändå och jag hoppas innerligt att du inte trodde det var jag på den bilden på riktigt. Jag hoppas verkligen, verligen Anna. Godnatt, ha en trevlig ledig dag imorgon medan jag får slita illa! puss<3(333333) hohoho

2011-05-24 @ 23:21:35
Postat av: ellen

Vad badass det ser ut med stolen nedanför skåpet du sitter på! Fniss & bus. Puss gos

2011-05-25 @ 18:31:03
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0