Chillar på livet.

Tjohej! Idag är det första maj. Mycket kul. Tror det har varit bra väder i två veckor nu. Hoppas det fortsätter så tills december. Det hade varit väldigt bra. Och varmt.
Igår var det så kallade valborg. Förstår inte riktigt varför man firar denna högtid. Men det är en högtid och då SKA det firas. Det var typ Björnligans motto igår. Så vi björnar plus några andra cooling åt middag hos Karin. Grillat stod på menyn så Simon fick vara grillmästare även denna kväll. Fnissfniss. Åt gott och hade lite förkrök i kvälls solen. (Asså jag borde banne mig bli poet!) Efter vi skakat våra rumpor och dansat fuldans drog vi över till Karins granne, herr William, och dansade ännu mer fuldans. Mycket trevligt. Jag fick även hål i mina öron och skuttade runt med Cehås fjäderörhänge. Jag kände mig cool. Ringde även barnen här hemma ungefär tretusen gånger och frågade om de levde . Och ja, de levde allt. Och de verkade också ha det skitkul. Som vi. Vi alla skuttade väl mest runt och dansade. Jag spelade även lite gitarr och skämde ut mig för estetmänniskor. men vafan, det var valborg ju. Frida, jag, Cehå, Mickis och Kristina åkte sedan hem till Fridisen och myste till det riktigt ordentligen. De äckelungarna målade även med kajal i mitt ansikte när jag tog en powernap på tåget. Snälla "vänner"... Åt världens godaste nattmacka och somnade sedan som en sten i Fridas säng.
Ja. Valborg är väldigt kul ändå. Skrattade och dansade hela kvällen. Det känns idag. Speciellt på rumpan. Av någon konstig anledning. 
Puss och hej.  

Björnligan plus Elin och Mari åt på emogräset efter skolan i fredags. Eller som Elin säger; hjultomten. Fnissfniss.

Cehå och Mickis!

Fridiis!

Kiki-snus och ett coolt barn. Fint.

Elin och Mari! Vi tre sprang sedan till busen och stack till ladan och repade hela natten lång.

Ellen-cool och Mattis kom efter en stund och gjorde repet lättare, hihih.

Mariisnyyygg!


Det var ett mycket fint rep fram till tolvtiden. Blandade känslor med tårar, skratt och svett. Plus tre nattvandrar människor som var på besök. Vi var rädda och bjöd dom på vindruvor.


Simon tog hål i örat!!!1

Även Anton och sedan jag. Coolaligan liksom. Hm..

Ja, det var en fin kväll. Hahah åh, sötabarn.


Dubbelhakor och pussmärken i hela ansiktet. Ja, dubbelhakorna är som pricken över i:et varjegång man ska ha fina toalett bilder.
Tråkig tjej som bara har dessa kort. Skillnade från Cehå som tog 230 kort. Hejahejaheja!




Kommentarer
Postat av: mikaela

valborg var en stor jäkla kulhetsdag!

Du borde ta powernaps på tågen lite oftare anna, och ha eyeliner i hela ansiktet, det passar lixom sjukt bra! PUUSSS

2011-05-01 @ 21:19:01
Postat av: Busskompis cehå

Haha åh vad glad jag blir av att läsa igenom allt. Kvällen var allt väldigt fin. Din powernap var också himlans fin. Ses på bussen, kompis. Btw du är en snäll och rolig kompis om jag glömt säga det! Chilla nu på livet så länge du orkar vara lesbisk snelhest med mig! PUUSS

2011-05-01 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0