Plus, minus, noll.

Hej du, det var ju ett tag sen. Nästan som sexhundradagar sedan sist, men då ljuger jag. En vecka för att vara mer exakt. Men ja, jag lever som fiskarna i vattnet. Alltås utmärkt! Det var sol när jag vakna imorse och sol när jag kom hem. Sånt blir man ju bara förälskad i. Det borde väl räknas som vår snart. Hoppas det. Idag fastnade min buss på bron hem från stan. Alla människor på min buss fick sån panik och skrek och gick av bussen. Även andra bussar och spårvagnar, så som min buss, "satt fast" på bron över till hisingen. (Vet inte riktigt vad som hade hänt, faktiskt) Satt fast där i en halv timme tror jag. Tiden går ju så fort när man har roligt (hä-hä). Jag hade inte bråttom så jag skulle inte börja skrika som de andra människorna, såå jag somnade istället. Väldigt skönt. Vaknade upp av att vi började rulla igen. Jag, busschauffören och en stackars tant kvar på bussen.
MIIIS!
Puss.






På fredag ska bandet spela i kyrkan. Kristna små jävlar blir vi då. Hejahejaheja.

Kommentarer
Postat av: fridisen

åhh miis på bussen, hörde om det HÖHÖ

PUSS

2011-03-22 @ 22:08:58
Postat av: Mari

BOOOTYHHHH!

du var ju ball Anna, helt total iskall!

2011-03-23 @ 08:58:50
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: cehå yttan trossa

Du är så mysig. Vi skall mysa på bussen imorgon. PUNKT SLUT.

PUSS

2011-03-23 @ 22:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0