Jesus sa: vänd andra kinden. Vi går ner på stan.

Tjohej! Jag tror att vi alla i björnligan har haft väldigt mycket energi idag. Ok care tänker man då. Och ja, så är det också. Lite ok care faktiskt. Men vi har sprungit runt extra mycket idag. Till och med haft vattenkrig på matten. Sådant kul händer ju inte ofta. Tror dock att hela klassen hatade oss då. Förlåt oss. Men det var kul. Hällde också en hel vattenflask i Mickis nacke. Snelhest på mig. Sen slog jag ner ungefär fyra pers på gympan också. Det var innebandy och mitt lag skulle vinna.
PUSS.

Man kan ju inte mer än älska dessa läskiga dockor i vårat metodrum på skolan :)

Fridisen och Chrilleboooi!

Vi coolade oss med att ta blodtyck. Och ja, det gör ont. Känns som man tagit en spruta i armen, typ. Men vi gjorde ju inte helt rätt. Kan ju bero på det också...

Kiki-snusen!

Sen hittade vi en av dockornas hand i min sko. MIIS på det.

Tog en kaffe med Mickisen. Kändes som vår. Så vi satt ut. Hallelujah!

Slutar tolv imorgon. Och klockan elva på torsdag. Tack jääsus!

Kommentarer
Postat av: mikaela

MYYYYS på vattenkriget och sitta ute att fika! :))

Omys på michael jacksso dockorna :(

2011-03-16 @ 19:33:03
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: Cehå

Haha vi är allt lite cp ibland. Men bara IBLAND. puuuuss på oss!

2011-03-16 @ 22:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0