Swedishsnus på läpparna.

Hej. Just nu känner jag mig som en riktig svenne. Har sett melodifestivalen, ätit potatischips och färgat mitt hår vitt. Vet inte riktigt om potatischips är så svenskt, men det låter så. Melodifestivalen är väl rätt svenskt ändå. Det vita håret blev mer fail. Känner mig ännu mer som Emil i lönneberga nu. MEN någon måste ju känna så, såå det fick väl bli jag då. Väldigt trevligt med en slappdag. Så som jag spenderat de senaste tre dagarna.. Men det behöver ju ingen vet. Fniss fniss.
Puss.
Okej, jag repade igår. Det var lite socialt från min sida. I alla fall i någon timme.

Frågan är varför jag alltid är lika söt :)

Och ja, denna bild är nog coolast i stan.

En av dom alla luft-pauserna. Paus, Taus.


Ellen-bus hade med sig sin filmkamera och filmade hela kvällen. Nästan. Och det blev fint. Vi fick ju tex med när Mari, Elin och jag ramlade in i det gröna skåpet. Sånt händer ju inte särskilt ofta :)


Kommentarer
Postat av: mikaela

ibland är det myyys med slappdagar hihi!

Gillar svennedagen och det vita håret, det får du allt visa på måndag! :))

PUUUUUSSSSS

2011-03-13 @ 14:23:05
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: ellen

våra rep är nog de piffigaste i hela stan!!!!

2011-03-14 @ 17:04:54
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0