Excusez moi Ursäkta min franska x3

Tjohopp! Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men så är lite livet ibland. I fredags blev det middag på IKEA och sedan hem till lilja på kvällen med björnligan plus några andra busbarn. Riktigt trevligt hiihiii. Igår blev det att jag Linnea och Ellen hamnde på ett café i fyra timmar och hade det yppeligt mysigt. Träffade sedan Elin som följde med på 25an hem. Och idag blev det repning i en snabbis och sedan trerätters middag med familjen plus bio. Faktiskt väldigt trevligt. Och ovanligt. Sånt händer ju inte ofta med dah family liksom. Men det var fint.
Tjohej!



Sista timmen på fredagar kan ju aldrig vara roliga. Mihihihhhh.

Liljas systers place ↓

Sött och vackert.

Kiki-snus!

Snygging ligan hejhej!

Fridiisen och Annisen

Chrilleboooi och Fridiis!

Laserkatten och Cehå! Åhh. Love is in the air<33

Hisingen luktar gräs.
Det är en låt.
Så ingen tror något dumt nu asså.

PUUUSS!


Kommentarer
Postat av: mikaela

MIIIS på fredagen och bilderna!

ses imorgon bus anna! PUUSS

2011-03-06 @ 22:49:33
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: Elin

ÅÅÅH ANNNA! VI HAR LIKADANA NATURKUNSKAPS BÖCKER!!! PUSSS

2011-03-07 @ 13:17:43
URL: http://hundmedhinder.devote.se
Postat av: Linnea

jag har också en sådan naturbok :O

haha älska att jag inte såg att det var jag som var helt uppochnervänd utan fick analysera det ett tag :D haha miiis var det :) Puuuuuusss på dig <3

2011-03-07 @ 17:47:49
Postat av: fridisen

åhh instämmer med dom andra :G miiiiis vare allt o fredags & lördagsmorgonen med lilla jönsson ligan hehe :D PUUSSS

2011-03-07 @ 19:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0