A.D.H.D. ingen är bara här för att dansa. F.I.N.T

Hej! Det är så mycket som hänt på det senaste!! Man vet ju knappt vart man ska börja. Har i alla fall sett världens finaste Håkan i lördags på slottsskogensvallen. Orkar inte riktigt skriva om allt strul som var innan. Dumt av mig att inte kolla biljetten innnan jag åkte hemifrån. Men Elin och Josefine fixade det. Och jag blev lycklig igen. Tack ännu en gång. Det var lite som en magisk känsla att stå så jädrans nära. Men det var vi ju värda. Hade ju köat i åtta timmar. Fick nummret 319. Det kändes bra det. Efter det mötte vi upp Elins vänner en snabbis. Sedan åkte jag, Elin och Josefine hem till våran förort igen. Eller min och Elins i alla fall, hih. Var hemma vid två och var helt död. Men ja, det var en väldigt fin kväll :) Igår blev det ballkonghäng med Ellen och Elin. Så fint. Allt i mitt liv är väldigt fint nu. Men det får vara okej. Trevliga bokstäver i alla fall. F.I.N.T. Hihii. Mari den saknade medlemmen i bandet var mycket saknad igår. Jag och Ellen somnade så tidigt som sex/halv sju imorse. Vi spelade piano och skuttade runt till soluppgången. Väldigt mysigt. Sedan på eftermiddagen blev det picknickfestivalen. Picknickade och lyssnade på okända band. Jag har med mig lakan. Ja. Så var det faktiskt. Tog en spåris och sedan en bussis hem igen. Skönt. Faktisk,. 
Nämen nu måste jag duscha och sedan sova. Svettas ju som en gris. Puss.

I väntan på Håkan!!!

Ellen-Bus!



Äre fest så äre!

Här är ett kort när vi står som längst bak. Helt sjukt. (Man skuttades fram hela tiden, hiih)

Josefine och Elin på picknickfestivalen. Vi gjorde massa tatueringar och åt kakor. Skrattade även lite åt folk. Det var också fint. Precis så som allt annat i mitt liv är nu :) Godnatt finisar. Jag vet Elin, det är ditt ord. Men det passade så bra när allt är så fint. Puss


Kommentarer
Postat av: ellen

Helgen har varit fantastastisk! Kul att vi har setts så mkt. Puss

2011-06-07 @ 17:30:17
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Elin

Helgen med dig var helt faaaab. Mitt ord? haha näe, det tror jag knappast. ALLLAS ORD! puss på dig

2011-06-07 @ 22:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0