(jag tänker alltid på dig i april)



Jag är lite kär i Håkans låt "Minnen av aprilhimlen" just nu. Vet inte riktigt om det är olagligt att vara kär i den låten när det är juni månad. Hoppas det inte är de. I värsta fall hamnar jag väl bara i fängelset. Tror jag klarar det där :)
Har haft min lilla revolutions vecka nu i nästan två veckor. Lite sådär till och från har jag gjort lite revolution. Min familj tycker jag är väldigt konstig men jag säger bara att det är så i tonåren. Men ska försöka sluta. Ska försöka bete mig lite bättre. Jag är ju trotts allt sjutton år, en månad och en dag. Då måste man visa att man är gammal och mogen. Inte så jättemogen kanske, men gammal i alla fall.
Jag vet inte riktigt vad ni ska göra, men jag ska i alla fall ta en kopp kaffe och hoppas att mitt halsont blir bättre.
Godkväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0