Indiekillar och synskadade.

Hej. Min blogg är just nu på en medlemsnivå som kallas bas. Det känns väldigt bra. Har även haft denna kära blogg i två år nu. Ja, man undrar ju vad jag gjort under dessa år egentligen. Menmen! Min storebror fyller tjugo idag. Oj vad gammal! Man blir ju bara förvirrad av ålderna. Han fick en skjorta, en flaska sprit och en fin röd volvo. Vet inte riktigt hur detta går ihop, men jag skrattade lite åt presenterna. Igår drog björnligan minus Mickis på festis. Två olika fester i samma hus, en fest på övervåningen och den andra på undervåningen. Väldigt coolt. Vi sprang på några coola indiekidz. Vissa var coolare än andra och jag är stolt :) Dom sa även att man ska ta vara på åldern. Jag tror man förstår det bättre när man är äldre. Men det var fint sagt i alla fall.
Nu måste jag springa, ska hänga med Kristina och köpa biljett till någone festival. Tror jag. Hihi.
Puss,

Johnossi på liseberg i onsdags!

Jag, Cehå och kristina klättreade upp på ett jättehögt berg och skuttade lite. Mycket fint

Väldigt fint var det. Och vi ramlade inte ner. Vilken tur liksom :)

Kommentarer
Postat av: busskåmpis

OHMAJGAD (ANNAS OMG)! Såg att jag har glömt att kommentera på år och dar. Till detta vill jag kommentera: FML FML FML FML ATT JAG MISSADE SYNSKADADE UNGEN NÄR HON BUSADE.. Menmen, får skära mig extra djupt inatt, ja, så får det bli. Puss den

2011-06-13 @ 01:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0