"Så blev Gud sur men på slutet åt de popcorn".




Någon måste ju ha stökigt rum.

Var med denna slitna korv igår. Vi gick runt i vår fina stad. Skulle gå på bio, men vi orkade inte. Vädret var så fint så vi bara gick runt. Hamnade sedan på en bänk längst upp på Avenyn. Vi åt choklad, spelade trummor på bänken och skrev Johnossi med en vattenstråle på marken. Mycket vackert. Sedan åkte vi hem. Jag gömde mig för min brors alla vänner. Fick några fyllesamtal. Såg på film och somnade.

Idag grillade vi några i klassen. Väldigt trevligt. (Okej, vi var sex pers som grillade, men skit samma. Alla är från samma klass och kan därför säga "klassen")



Jajaja, din lilla balettis, det där kan jag också.

Man borde nog sova nu. Ska orka repa tidigt imorgon (Jag vet Elin, vi dissar dig och repar ändå. Du får ju ha det så mysigt i skolan. Fniss) Sedan ska vi skutta runt på liseberg och se bob hund. Ja, tror det blir så.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag känner mig hedrad till den del att mina 11 år gamla tankar får ta plats på din två år gamla blogg. Det är okej, jag har ju trots allt valt nada idrott. eeeeh. Nu kan jag sova lugnt. PUSS

2011-06-13 @ 01:31:22
Postat av: busskåmpis igen

Såja, nu är jag tillbaka i gamla fotspår och kommenterar mitt hjärtats blogg. Precis så det skall vara.

Haha, åh vad fina bilder.. Jag undrar om jag faktiskt är handikappad (funktionshindrad för i helvete /Lise) eftersom jag lyckas se ut som att jag är det på alla bilder men jaja, någon måste väl vara handikappad då och då, eller vad säger du sötis på bild nr 2?!

Puss den

2011-06-13 @ 01:36:48
Postat av: fridisen

Yeeyyy, jag kan komma in på kommentarer (Y)

mysiga bilder annisen... snygg kikisnusk

pussden

2011-06-13 @ 15:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0