Du sa: du vet, vi väntar på ingenting.

Elin och jag var lite bad as igår. Vi (jag egentligen, Elin satt på pakethållaren) cyklade och cyklade och cyklade långt långt bort från allt folk. Det är ju rätt bad as ändå. Om man tänker efter.






Jag vet inte riktigt vad jag har gjort med bilderna. Blev mer fail än fint, men hey, vem bryr sig? Jäsus kanske. Men ingen annan. Dom två sista bilderna är kort på månen i alla fall. Gillar det. Nu ska jag sova. Ska träffa hela björnligan imorgon!!! Man kan ju knappt vänta. HIHIH. Min röst är tiep tillbaka nu, den försvann visst igår. Det var nog en lite fisk som åt upp den. Men godnatt. Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi är då ändå ganska feta. puss

2011-06-21 @ 01:11:57
Postat av: Anna

Jo men du, det är vi nog. Puss

2011-06-21 @ 10:48:31
Postat av: KIKI-snus

Åh, ni är så himla coola!!

2011-06-22 @ 18:57:48
URL: http://KIKI-snus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0