tryck på play du sätter på den dansar som på, ähh vi kör igen.








Peter Björn och John.

Bob hund.

Those dancing days.


Maskinen. Ja. Även om man inte tror det.

Puss på tältet. Typ,

Håkis. Åh. Vad fint.

Här var jag allt lycklig, hiih.




Snygga syskon. Ja.

Som Elin sa till mig igår "-En bild säger mer än tusen ord". Vet ändå inte vad jag ska skriva. Så det får bli mer bilder, helt enkelt. Putte i parken var i alla fall skit bra. Festivalen avslutades med att jag fångade en ros av Håkan. Det kändes då som jag kunde dö lycklig. Björnligan blev även nertrampad (bokstavlingen) på Maskinen. Men äsch, sånt händer. Det var lite kul ändå. Borta bra men hemma bäst, som man säger. Har även varit i Hunnebostrand med dah family. Mycket trevligt. Åkt båt, solat, spelat golf, ätit ute och njutit av livet. Nu kanske man ska säga borta bra men hemma bäst. Ja. Typ.

Det regnar och vi har ingen god mat hemma, men hey, jag är ändå såhär lycklig ↓

Kommentarer
Postat av: cehå yttan trossa

Puss

2011-07-17 @ 11:40:28
Postat av: Zu

Hej,

Hoppas du har en toppen sommar! Ser att du gillar Peter Bjorn and John. Jag vill bara tipsa dig om www.sverigesradio.se/gilla som nu gästas av just Peter Bjorn and John som berättar om vad de gillar för radioprogram och varför. Kika gärna in så hittar du förhoppningsvis något du gillar! Bra tips för sommarlyssning!

Vänligen,

Zu

2011-07-20 @ 09:51:48
URL: http://www.sverigesradio.se/gilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0