You raise me up!

Godkväll. Här sitter jag och lyssnar på westlife och deppar lite halft. Har sån dära dataprov imorgon och jag är absolut inte alls sugen på det. Ska säga det till fröken imorgon. Jag och Frida hade tänkt att strejka på den plus matteuppgiften. Men det är svårt.
Tänkte bara säga godnatt och hoppas att alla somnar ikväll. Hörde att Elin sovit en timmer inatt och hon sa att dagen var förstörd idag. Och så vill jag inte att dagen bilr imorgon. Klassen ska ju förfasen åka skridskor! Hiihi. Men ska kolla film nu, så som alla coola göra på nätterna.
Godkväll.

Jag vet, tråkig tjej som bara tar ett kort på sig själv när min blogg heter "Anna-med-mera" liksom. Men jaja, får vara lite tråkig idag. Detta kort är i alla fall taget 12 augusti iår.
Vill bara säga två saker om det:
1 - Jag var brun.
2 - Jag var lite förkär i lassie. Vet inte riktigt om det var bra eller dåligt.
Hioho, godnatt världen.

Kommentarer
Postat av: mikaela

anna, inte för att din bild inte är fin (den är jättefin:D) men vad hände med min tomtebild???

2011-01-10 @ 21:52:23
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: Anna

Sv Mickis; Just det! hihi. Fixar det imorgon, blink blink

2011-01-10 @ 22:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0