Vous savez, rien ne nous attend.

Hej. Jag tycker rubriken ser lite fin ut. Det står på franska och betyder "Du vet, det finns ingen väntetid." Det låter lite coolt. Hoppas det gör de på franska med.
I går var björnligan hos Christine på Öckerö. Hon var väldigt brun och allmänt äcklig. Vi tittade på finfina kort från Egyten och vi alla blev extremt sugna på sommaren. För att pigga upp stämningen igen här vinterkylan åt vi karameller, drack cola plus hallonsoda och rökte vattenpipa hela natten. Det var mycket trevligt. Vi tog lite speciella kort med, kanske snor några från Fridiisen sen. HIhi. Dock var jag lite vekling och började må illa tillslut. Men det säger vi inte till någon. Snelgladgubbe :) Snart kommer Christine hit och sover. Vi ska vara på samma ålderdomshem imorgon så vi tyckte det var lika bäst så. Tjohopp, liksom!
PUSS.

On the färja, lixom.

Christine! Synd att du försöker se cool ut, men du lyckas inte :)

Frida! Liiiite cool. Inte mycket..

Kristina! Älskar att du ser mer handikappad ut :)

Mikaela! Coolkatt som få. Svar nej. Elle ja :)

Chrillebooiis coola things, yesyes,

Såhär äckligt brun är Chrillebooi. Jag är typ också så brun, tro inget annat!


På färjan hem. Det var fint. Det var kallt. Nä, inte vidare kallt faktiskt.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: mikaela

mys på helgen och allt vi gjorde!

äl´skar att jag ser drogad ut!

äckligt att du och ch har på samma plats, förstår inte hur ni orkar vara på samma?

2011-01-16 @ 20:44:04
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: frida

hihi åh mysig helg måste jag säga... kan säga att jag har väldigt charmiga bilder på dig & mig i våran egorulle med "stoppa den här" hahaha :D

2011-01-17 @ 00:57:37
URL: http://friida-ottosson.devote.se
Postat av: Anna

Sv Mikaela och Frida; Yppeligt trevligt helg på oss :))) Cehå är rätt äcklig ändå, men asch, jag får försöka överleva :) Haha, hoppas vi ser snygga ut på dom dära bilder, som alltid liksom. DAAH.

2011-01-17 @ 14:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0