Vi ska inte till Göteborg, vi ska till Allingsås, Kikisnusk

Hejsan hoppsan! Jag har snott Mikaelas dator. Det känns skön...T. Kiki-snus och Mickis sover och dom vill nog inte att jag ska väcka dom. Ellleer..?! Fniss fniss. Vi had väldigt kul igår. Skrattar lite åt de nu till och med. Ja. Det var väl egentligen inget speciellt jag vill säga. Men det känns bra ändå.
Ha det fint, snelgldgobbe på det.
Puss.

Kiki-snus och Mickis. Dock inte från igår, utan när Chrillebooi fyllde år. Söta och snela, som vanligt. :)

Tyckte denna bild vad väldigt tuff. Och ja, jag hittde en bildmap där det stod björnligan på. HIhi.

Hopp och skuttis på liseberg. Fina fisken på det.

Lite Fridiis, jag och Chrillebooi. Jaa, lite så kanske.

Något smygfoto Mickis tagit. Men jag gilar det. Hoppas det var okej att jag snodde bilder från dig. Om inte kan du slå ner mig vid busshållplatsen. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: frida

jag tycker synd om kristina.... hon måste har vart utsatt när ni vakna imorse, två pigga & en sovare... ajaj :(

hoppas ni hade kul bitches :D

2011-01-30 @ 21:32:37
Postat av: mikaela

haha kristina var faktiskt bara lite utsatt idag, inte så värst mycket :)))

vilka söta bilder du har tagit anna! förutom den första men vad ska man göra? Jag slår ner dig på nästa gång jag ser dig på en busshållplats hihi fniss :))

och jag skrattar fortfarande åt kickisnusk snusk i kikisnus, förlåt mig, jag menade kikisnusk

haha

2011-01-30 @ 22:10:45
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: Anna

Sv Fidis och Mikaela; Asch! Kikisnus överlever allt :)) Svar ja, du får slå ner mig. Jag tål det av dig. Dock tycker jag att ni barn är väldigt söta. Älskar det dära med kikisnusk och allt. Svar ja. Skratt skratt

2011-01-31 @ 18:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0