LET´S GO SURFING, EMOKIDS!

Hejsvejs! Jag är egentligen alldeles för trött för att sitta vid datorn, men jag ska bara GRATTA FRIDIIS SOM FYLLER ÅR! Fattar egentligen inte att du blir så gammal som sjutton år. Men jaja, du är rätt gammal ändå. Hihhi :) Vi, alltså jag, Christine, Kristina, Jennie, Markus, Karin, Jakob och Anton, vi bröt oss in i Fridas hus och bakade två jättefina tårtor och gömde oss för att skrämma skiten ur både Frida och Simon. Och ja, vi lyckades ganska rejält. De hoppade upp och flög nästan på oss. Väldigt kul att se. Fniss fniss. Väldigt kul.
Men nu tänkte jag vara lite smått bögig och se film hela natten. Typ sagan om ringen. De är ju trots allt en sån film man måse se för att överleva i vardagen.
Godnatt ni fina små vännerna och Christine, du får ha det alldeles underbart i Afrika, Egyten, Egyptien. Ja, man får säga som man vill :)
Puss.

Vi äckelungar på nyår.

Busbarn ute i kylan innan hus, rakterer och klackskor hittas :) Detta är ävens Karins coola bilder. Coolkatt på henne.

Kommentarer
Postat av: cehå yttan trossa

HIHI, vi lyckades riktigt bra tjejer och pojkar :D

ni får ha det awesome i skolan och dom här fjuttiga dagarna som är kvar. PUSS OCH KRAM FRÅN EGYPTIEN <3

2011-01-07 @ 01:32:49
Postat av: Anonym

Sv Cehå yttan trossa och yttan behå; HIhi, ja jag tycker allt vi var duktiga :)) DU MED ÄCKELUNGE! åh, jag är så svundsjuk. Christine. Bara så du vet liksom..

2011-01-07 @ 02:30:35
Postat av: Mari

VAD FIN DU VAR ANNA. Du passar i eyeliner. Film sent på natten får man se ibland. Gott nytt år! och Grattis FRida!

Vi ses snart! <3 puss

2011-01-07 @ 10:05:14
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: frida

HAHA åh ni är helt enkelt rätt bäst på att överraska haha :D

thanks for the day gullefjun (tyckte det lät rätt snällt jämfört med typ äckelungar hihi)

2011-01-07 @ 16:39:18
URL: http://friida-ottosson.devote.se
Postat av: Anna

Sv Mari; Nämen, tack du hihih. Gott nytt år och grattis som tusan till Fridiis-busan. Hoppas det rimmar med. Puss

2011-01-08 @ 02:33:59
Postat av: Anna

Sv Frida; Ihihh, det var väldigt kul att se er så rädda :)) Haha, man får vära snäll. Men bara ibland och helst inte alls ofta :)

2011-01-08 @ 02:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0