Så som vi dansat och rumlat i vind,

Godkväll. Jag och Elin börjar klockan ett imorgon så vi är lite smått coola på facebook. Jag ska göra amerikanska pannkakor till lunch på jobbet imorgon. Det kanske låter gott. (Hoppas så)

En helt vanlig morgon på jobbet...
Söta personen - Kan jag få prata med någon? 
Jag - Du kan ju prata med mig.
Söta personen - Nej, jag vill prata med någon!
Jag - (Förklarar att personalen inte kan just nu) Men det går väl bra att prata med mig istället?
Söta personen - Hör du dåligt?! Jag vill prata med en människa!
Jag - Jag är en människa....
Söta personen - EN VUXEN MÄNNISKA!



Jag är nog en ganska normal människa faktiskt. Längtar lika mycket till sommaren som alla andra människor gör nu i vinterkylan.


Kommentarer
Postat av: mikaela

HAHA söt söt person:D

2011-02-01 @ 00:38:20
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: Elin

HAHAHAHAHHA lillen! (gamlen kanske?) skönt att du kan känna dig hemma! Men herrugud, jag är hemma, börjar ett och är vaken nu. Plzplzplzplz kiiiiiiiill meeeee! puss, ajdö

2011-02-01 @ 09:17:37
URL: http://hundmedhinder.devote.se
Postat av: Anna

Svar Mickis; Jag skrattade hela dagen åt de. Det var lite spänning i vardagen, på ett bra sätt liksom :)))

2011-02-01 @ 11:01:35
Postat av: Anna

Sv Elin; Lillen går man också säga. Happyface! Du är hemma. Och vaken jädrans tidigt! Själv vaknade man typ nu. Nä. Men nästan... :)

2011-02-01 @ 11:03:18
Postat av: frida

HAHAAH söööt :'D

2011-02-01 @ 12:59:14
Postat av: cehåå

åh vad mysigt det låter, menar du alltså att du hade med dig pannkakor idag?! :)))

HAHAHA är det den jag tror det är? hon du skall skriva om? ;)

2011-02-01 @ 18:57:08
Postat av: Anna

Sv Frida och Cehå!; Det var sött, Fridiiis :)) HIii. Jag hade minsam med mig pannkakor, fnissfniss! Negativt svar. En annan tant. Du vet vem det är, blink blink.

2011-02-01 @ 23:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0