Nej kanske ingen. Kanske allt egentligen.






Fyra små udda bilder jag hade i gömt längst in i min dator. Alltid lika trevligt att hitta lite grejer när man minst anar det. Jag vill egentligen bara säga att dessa tre dagar på detta året har varit väldigt bra.
1 januari hos Frida med äckelbarnen. På kvällen kom Elin till mitt hus och vi hade väldigt trevligt. Spelade gitarr och sjung fina texter bland annat. Busbarn på oss.
2 januari åkte jag plus björnligan till Mikaela i sjövik. Vi coolade oss och bastade, spydde och skrattade långt in på natten.
3 januari, alltså idag, vaknade vi upp. Åt världens coolaste frukost. Tog bussen hem till stan och sedan fortsatte jag och Kristina åka till David och Elin. Dom var väldigt glad. Hih. Men det var kul. Vi tittade på dom när dom åt. Det tog en timme. Men det var fint att bara småprata om livet. Sedan åkte vi hem igen. Jag var trött och nästan lite sjuk. Får skylla på kylan. Det gör ju alla såhär års.
Nu ska jag i alla fall sova. Godnatt världen!

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag gillar också starten på året även om jag missade första dagen.

mys på allt!

2011-01-04 @ 00:51:10
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0