Uptown Girl - Radio Edit

Tjohej. Idag blev det att jag och Mickis biffade oss på gymmet. Mikaela hade med sig sin finfina kamera, såå det blev väl att vi tog mer kort än att biffa oss. Men man får göra sånt ibland. Efter gymmet mötte Elin upp oss två vid espresso house. Yppeligt trevligt faktiskt. Mikaela mötte upp en kompis så jag och Elin åkte hem till mig. Vi spelade trummor, läste tidningen tillsammans i min säng, dansade pepp dans till helgen, gick till willys, såg Håkis på tv och sjung i stämmor i min hall till låten Take on me. 
Ja, min lediga dag har varit en väldigt trevlig sådan.
Puss!
Ursäkta Mickis, men lånar dina snyggingbilder.

Coolatjejer på gymmet!

Talang, oh yes!

Hm.. ja, man undrar ju faktiskt vad vi gör.

Mikaela skjuter mig med en coola pistol, om ingen ser det liksom :)

Jag blir lite smått förvirrade faktiskt. YEEAH!


TACK OCH HEJ, LEVERPASTEJ!

Kommentarer
Postat av: frida

ÅH jag hade velat gymma med er idag :(((

men imon! :D

2011-01-19 @ 22:45:01
URL: http://friida-ottosson.devote.se
Postat av: Anna

Sv Fridiis; IMORGON DÅ JÄVLAR!!!! svar ja

2011-01-19 @ 23:19:19
Postat av: mikaela

hahahah kyyl på dagen ! älskar korten! :D

2011-01-20 @ 09:37:21
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: Anna

Sv Mickis; Kyyyl på osss! Vi har liksom någon slags talang :))

2011-01-20 @ 11:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0