vi går ut och brinner upp.

Tjohej! Min klass och jag (Eller klassen säger man kanske bara, hoppas väl jag ingår i den) vi har i alla fall bara en skoldag i skolan tills sportlovet kvar.
Hur skönt?! Svar: Väldigt skönt!
Nästan som man skrattar sig lycklig. Men jag ska inte överdriva. Ska ju trots allt vara på ett ålderdomshem i en månad. Men jag tror ändå det blir kul. Min handledare verkar snäll och det är ju nästan alla gamlingar också. Ska vara positiv inställd. Livet blir ju faktiskt enklare då.
Idag slutade klassen väldigt tidigt. Runt elva idag med, liksom. Också väldigt trevligt. Jag, Frida och Mikaela var lite förvirrade i stan, gymmade i en och en halv timme och sedan fikade på tintin cafét. Trevligt om jag får säga det själv :) Imorgon är det fredag och jag hoppas på rep med bandet. Men ska inte hota någon, jag lovar.
Nu ska jag spela trummor. Med vispar. Det låter så mycket coolare. 
Puss.



Nämen titta vad jag hittade! Lite allt för snygga bilder på björnligan -Christine. Den bajskorven kommer hem imorgon. Om hon har blivit brun så styckar vi henne i småbitar :) Snelavener<3

Kommentarer
Postat av: mikaela

vi är rätt biffiga faktiskt, kanske bland dom biffigaste på gymmet, jag menar, vilka andra stannar där 1 och en halv timme!?

2011-01-14 @ 21:58:38
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: frida

HAHA det ser ut som kristinas hår är min lugg! :D

2011-01-15 @ 14:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0